Lite fog i kanten i allafall va?

2009-06-01 @ 15:15:39
att gå upp 5.15 är inte speciellt tillfredsställande när man har sovit omkring 3 fulla timmar samma natt
med andra ord så var jag inte speciellt pigg när jag vaknade i morse
var tvungen att gå här hemifrån kl 6 för att hinna till jobbet som började 6.30
jag var ensam på morgonen, men det gick ypperligt med de små liven ändå
jobbade till 12.30 och när jag kom hem (ganska prick 13)
så satte jag mig ute i solen med märta en stund
det är så himla härligt att man kan sitta och sola
och man får typ dåligt samvete över att man pustar och frustar över att det är så ohyggligt varmt
men när termometern står på 50 grader (som den faktiskt gör där vi sitter på våran framsida)
så tycker jag nästan att både pustandet och frustandet är aningens befogat, eller? :P

hursomhelst
nu ska jag kila ner och plocka lite i köket
sen får vi se vad kvällen erbjuder, jag tänker nog inte planera nåtöverhuvudtaget
ciao

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0