Jag lever i nostalgi

2009-06-09 @ 14:26:28

där tänker jag leva tills jag går och lägger mig ikväll
idag är det nämligen exakt två år sen vi tog studenten
två år sen vi röjjde järnet på balkongen
två år sen vi skrattade och grät i kapp och om vartannat
två år sen vi njöt och var stolta över vad vi åstadkommit
två år sen vi svettades som gnu´r men inte brydde oss
två år sen vi dansade så fötterna skavde
två år sen vi ville att dagen/kvällen/natten aldrig skulle ta slut
två år sen hela staden var vår
två år sen vi levde en av livets allra bästa dagar
jag tänker leva i nostalgi åt det och önska att jag fick uppleva allt det där en gång till

                 

på lördag är det malins tur
jag älskar henne och kan omöjligt vara mer stolt


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0