Inte helt okej

2009-06-15 @ 15:55:28
att behöva klä sig i långfillingar och vantar för att man ska gå och jobba är inte okej
inte när man befinner sig halvvägs in i juni!
fy sjutton - vändningen får gärna komma nu

gick bra med jobbet i allafall, jobbade ju inte så himla länge
kom hem ganska precis klockan 13 och efter det har jag inte gjort så himla mycket
stack ut och sprang en kort vända bara och har efter det duschat
plockat ur diskmaskin och laddat den med nytt som nu är igångsatt
 
nu håller jag på och för över alla studentbilder till datorn
de är ju en del så det tar sin lilla tid, men många fina bilder finns det vill jag lova :)
<3

hoppas ni har en trevlig måndag

Kommentarer
Postat av: Det är bara farmor

det är skoj att få ta del av din vardag (skyll på pappa som gav mig idén)

Ha det...

PS Vi har tagit emot en soffa i vår lilla 2:a idag.DS

2009-06-15 @ 19:28:39

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0