Hälsosamma möten

2009-06-04 @ 19:24:38

jag har haft en fullkomlig eftermiddag, tro mig
att träffa sandra är själsligt hälsosamt även om tiden aldrig är tillräcklig för oss
vi skulle behöva köra 12-timmars pass - minst
men om jag känner oss rätt så skulle inte det heller räcka
det är vänskap, hjärtlig sådan

snart ska jag kolla lite på sjukhuset och möjligtvis också lösa lite korsord
jag har ju som bekant märkbart svårt att hålla mig från det, allra helst såhär i sommartider :)
och efter det är det dags för japan-tv. tacka gud för att anna har åkt hem i bur

fredag i morgon
heippa


Kommentarer
Postat av: sandy

riktig äkta vänskap!!

2009-06-04 @ 21:59:40

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0