God gårdag vid Gladtjärn

2009-06-21 @ 12:53:36
godmorgon och hej på er
hoppas ni hade en lika trevlig gårkväll som jag hade, för herregud vad trevligt jag hade
åkte hem till marie när jag var färdigpiffad
där hämtade törners mamma upp oss och skjutsade oss + anna och annika till sofia i fallbyn
(vilket otroligt bedårande ställe förövrigt)
där blev det mat och andra läckerheter och kvällen blev bara total och jättebra
åkte vidare upp mot gladtjärn sen
vägen var något för liten och krokig för min smak, men det gick an
det gjorde däremot inte kylan så jag var ganska lättad och tacksam över att jossan och jimmy kom dit
och att jag fick åka med dom hem :)

mamma och pappa är i västerås
jag och malin nördar med spotify i varsitt rum
och jag ska ta och dricka lite vatten

när mamma kommer hem ska vi ta en promenad runt uggelbo
hyvens härligt

puss och kram mina vänner
och tack för igår!

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0