En vattenfestival

2009-06-04 @ 11:36:40
eller bara ett väldigt ihållande ösregn
jag hoppas att det här inte kommer att symbolisera årets svenska sommar när den är slut i september
men nu ska vi inte gå i deprimerande och negativa fotspår = bättre att det regnar nu än när man åker på semester :)

det blir lugna puckers idag minsann
blir liksom lätt så när det är sånt här väder och när man slutat skolan!
wihooo, jag kan nog fortfarande inte riktigt fatta att jag inte behöver läsa nå mer
förvirrande kurslitteratur nu på flera månader
inget som behöver ligga och gnaga liksom
gud så skönt

i eftermiddag ska jag träffa världens mest efterlängtade puff
och det ska bli så hutlöst trevligt!

hoppas kunna få ordning på nya sommardesignen idag också
börjar bli dags nu :)

ciao

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0