De som gör guldet

2009-06-03 @ 18:41:12
att få blomma av mamma och pappa för att jag har klarat av ännu ett plugg-år
ger väldig guldkant i vardagen
dessutom är det ännu ett bevis på att mina föräldrar är finast i hela världen
tack för det

mamma är iväg på middag med jobbet och malin ska på sista studentfesten ikväll
= jag och pappa är ensamma hemma ikväll igen
vi har precis avnjutit en god och mättande kycklingsallad och ska nog inte göra nåt speciellt nu
solen är framme så kanske skulle det vara skönt med en liten kort promenad
men samtidigt så blåser det halv storm så helt plötsligt kanske det inte är lika skönt längre?
vet inte
jag tänker i allafall bada mina fötter sen
och titta på roomservice och grey´s

kram till er

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0