Three times a lady

2009-07-05 @ 13:04:24
hej på er allihopa
söndag idag och mamma och pappa är tillbaka på svensk mark igen
dock bara i typ örnsköldsvik eller så kanske?
kommer hem hit till beautytown ikväll
då står en tacopaj och väntar :)

vi gick upp hyfsat tidigt i morse, typ 9.40 ungefär
åt frukost och sen ställde jag mig och strök ännu mer semestertvätt
men nu ni kära vänner, nu börjar jag minsann reda mig - är ganska redo att åka iväg nu :)
eller ok, lär nog plocka bort lite kläder först, för som vanligt kan jag aldrig ta med mig lagom mycket

nu ska vi dra oss iväg mot fontan, handla lite förnödenheter och sådär
sen styr vi stegen hemåt igen och fortsätter med alla hushållsbestyr

ps. jag tycker det är jättekul att du läser farmor! :) ses snart <3

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0