Spara alla tankar till i morgon

2009-07-30 @ 15:00:00
i morse när jag vaknade hade jag sovit ganska så exakt tio timmar
då kände jag mig relativt utvilad
nu känner jag mig mest bara rastlös
vädret är toktråkigt och precis sådär grått som vi har lärt oss att vänja oss vid
jag och malin har varit på stan och handlat
ätit lite av mormors paj
och så har jag diskat lite
men mycket mer än så har vi bannemig inte gjort
eller ja, vi har åtminstone styrt upp lite mer inför helgen
med vägbeskrivningar, biljetter osv
så visst, helt handlingsförlamade har vi väl inte varit
men nu då?
det känns verkligen som att det inte finns ett smack att göra
och när den känslan skrivs med ord så skriver vi
RASTLÖS

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0