Jägarsås

2009-07-27 @ 19:11:25

ikväll var det jag som stod för middagen - jag trivs som fisken med det
jag gjorde grekiska köttbullar som vi åt med tagliatelle (eller bandspagetti som man säger på vanlig svenska)
och en jägarsås bland annat bestående av färska champinjoner, lök, tomatpuré och körvel
det vart succé faktiskt - och gott
bra kul :)

när vi hade ätit färdigt satte vi oss framför sim-VM och såg sarah sjöström vinna VM-guld
och slå ännu ett världsrekord på 100 m fjärilsim - hyvens trivsamt kan jag tycka
tycker dock att svt bör byta ut den så kallade reportern som står och intervjuar simmarna
hon ställer nämligen enbart frågor ur kategorin heltokigt


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0