I don´t care if monday´s blue

2009-07-27 @ 14:14:58
goddag mina kära
jag lider lite smått med mamma och pappa
deras semester är nämligen slut och de jobbar sina första dagar idag
stackrarna
lider lite smått med mig själv också faktiskt
jag börjar nämligen få lite skolångest
men det får man väl ibland?
för egentligen ska det ju bli lite roligt att börja igen också
allra helst med tanke på de 10 veckor av praktik som jag ska genomföra
nåja
lite drygt en månad kvar
så jag hoppas att ångesten hinner lägga sig :P

efter lunchen idag (riktigt god förövrigt) så följde jag med malin till stan
jag hade ett litet ynka ärende och malin skulle möta emmelie
då slog vi våra kloka ihop och gick tillsammans
nu är jag dock hemma igen, det är inte malin
så nu ska jag sätta igång med lite hushållsarbete
eller ja, åtminstone plocka ur dismaskin, plocka i nytt
och diska upp kastruller, stekpannor och sånt där annat som helst inte ska diskas i maskin
hej så länge

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0