Huvudbry

2009-07-06 @ 15:22:06
jag har insett att jag förmodligen inte har någon som helst uppfattning om vad begreppet
lagom egentligen innebär
eller så har jag helt enkelt bara alldeles för mycket kläder
- för i resväskan får det bannemig inte plats i allafall
och då har jag inte ens börjat plocka fram alla skor och väskor än?
herregud, pappa kommer få feber ;P haha

just nu kör jag solstingeling på spotify, dansar lite smått och låtsas som att mitt huvudbry inte existerar
och intalar mig att det här nog blir hyvens bra tillslut
för det blir det alltid, eller hur? :)


Kommentarer
Postat av: stefan westhom

fin blogg du har

2009-07-19 @ 01:52:25
Postat av: stefan westhom

fin blogg du har

2009-07-19 @ 01:54:08

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0