Har ni problem med torka?

2009-07-23 @ 20:29:18
ring oss - vi kommer tydligen alltid med regn
det är ganska fascinerande faktiskt, regnet. men mest skrattretande
det har egentligen inte regnat på hela dagen idag, förutom lite småstänk på eftermiddagen
men när jag och malin hade knutit på oss skorna och kommit 80 meter (?)
då minsann började det smattra på
och värre blev det
regnet bara tilltog och tilltog - stadigt
och ja, vi var väl formligen urvridbara dränk-katter när vi kom hem
och det har vi ju minsann varit tidigare i sommar också ;D
hahaha
på semestern t.ex, då småduggade det lite när vi gav oss iväg
men innan vi hade kommit hem igen, då hade hela himlen öppnat sig
och mitt där under så fanns vi - ready to take it all
or maybe not so ready :P
men vad gör man inte - för innebandysäsongen?

nu tänker jag hoppa in i duschen, för nu är malin klar
sen blir det tv-soffan
jag tycker det känns bra så

godnatt

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0