Fredagspepp för lördagspepp?

2009-07-31 @ 15:02:54
hej godingar
insåg precis att klockan har hunnit bli tre och att jag inte skrivit nå här idag än
- jag ska berätta varför :)

i morse gick vi upp tidigt
min klocka ringde 8.45 så då gick jag ner och började göra iordning frukosten
dukade inne i tv-rummet och den var lagom klar när malins klocka ringde kl 9
vi slog oss ner framför försökspassen i sim-VM och avnjöt en riktigt god frulle
vi satt kvar och jäste ett tag innan vi gav oss ut på veckans sista löprunda
(nästa vecka börjar försäsongsträningarna på riktigt - det är en gnutta skrämmande, men en hel del kul också ;D)
sen blev det dusch förstås, och lunch
sen kom pappa hem och vi åkte en snabb sväng ner på stan
åkte förbi och hämtade ut biljetterna inför morgondagen också
men nu är jag alltså hemma igen - lugn och sansad :P

ska plocka fram min resväska och börja fylla den nu
för innan 18 skulle den behöva vara färdig
då börjar nämligen sportkvällen på tv:n - vi ska sitta där som ni förstår

hörs lite senare
då är jag förmodligen färdigpackad

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0