Fredagsmys

2009-07-03 @ 18:58:08

jag och malin har avnjutit riktigt delikat middag i solsvalk på baksidan
jag gjorde iordning kyckling med kryddade tomater och lök i stekpåse
och till det åt vi riktigt frasiga potatisklyftor, sallad och beasås
det vart riktigt smaskigt faktiskt :)

nu säger vi mest som de sjunger på tv
´nu är det slut på veckan, det är dags för fredagsmyyyyyys´
vi tänker ta fram lite snask och titta på film precis hela kvällen
och hålla tummarna för att åskan fortsätter att lysa med sin frånvaro

i morgon kommer det förmodligen lite bilder från ikväll
men till dess säger jag godnatt och helt enkelt bara fredagsmyser med min älskade syster


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0