Ett rejält uppvak

2009-07-03 @ 11:29:52
i morse vaknade jag av att det mullra och hade sig
klockan var typ sju och jag formligen hoppade ur sängen och började springa omkring här i huset som en smärre besatt för att dra ur alla sladdar jag kunde hitta
sen gick jag och la mig igen, gick sen upp typ kvart över tio

jag och malin har ätit lugn och sansad frukost och gör nu egentligen ingenting
vi ska gå iväg och handla lite sen, men vi får se litegrann när exakt det blir
lär försöka checka av vädret lite först dock
vill ju inte gärna konka hem kassarna i åska och ösregn liksom
det klarar jag mig gott utan

det är fredag idag
dags att reflektera lite över det kanske
done: härligt

:)

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0