Clarion Collection Hotel Karlaplan

2009-07-23 @ 12:14:32
gårdagen var svinbra
solen sken tills klockan typ blev fem och oj vad vi njöt
sen grillade vi och i princip åt magi
efter det bokade jag och malin in oss i stockholm på ett fyrstjärnigt hotell
(min studentpresent till tösan)
och ser nu fram emot nästa helg när vi ger oss av :)

kvällen avslutades med glass och armageddon i tv-soffan

idag lyser solen bara med sin frånvaro
idag är det nämligen precis lika grått som vi vant oss vid by now
så idag vet jag inte vad vi gör riktigt
eller jo, vi ska till micka och fika
det vet jag
och ikväll blir det till att springa en sväng
mer än så blir det förmodligen inte
men såna torsdagar kan vara sköna dom också, eller?

Kommentarer
Postat av: Sandy

vad hetter hotellet ? och vart bokade ni , på vilken hemsida ? Leter hotell jag med : ) <3

2009-07-23 @ 13:08:55
Postat av: tess

sandy: hotellet heter som rubriken - clarion collection hotel karlaplan :) jag var inne på så otroligt många olika sidor så jag kommer tyvärr inte riktigt ihåg, men jag tror att det var när jag var in på gröna lunds hemsida för de hade nå rabatt-grejs på bland annat det där hotellet, och eftersom vi ska gå på grönan så tyckte jag att det lät förträffligt bra ;D <3

2009-07-23 @ 17:55:26

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0