Blåa fingrar?

2009-07-21 @ 17:48:06
CHECK
mina är förmodligen så blå som de nånsin kan bli
jag måste medge att jag får lite smått panik av det
för som bekant så klarar jag inte av att vara smutsig om fingrarna även efter 20 handtvättningar - never has, never will
det är bland det värsta jag vet och nu vill jag knappt vistas bland folk, haha
nåja, jag får väl skriva en lapp i pannan som förklarar att mina fingrar är blå
för att jag har rensat två liter blåbär
efter en trivsam eftermiddag med mina vackra pärlor ;D

nu har vi precis ätit
mamma hade gjort en fullkomligt fantastiskt god gryta som ligger och gôttar sig i magen nu :)
när som helst beger vi oss mot eskiln för att gå lite tipspromenad
(man får ju liksom passa på att kryssa nu när innebandyn har uppehåll)
blir förmodligen promenad hem därifrån också
och så avslutar vi kvällen med lite allsång
kalas

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0