You´re up and you´re down

2009-01-28 @ 16:48:19
ny kurs , ny grupp , nya människor , nytt fokus . det drog igång på riktigt idag , med tre timmars seminarie .
tiden gick faktiskt inte lika långsamt som jag trodde och rätt som det var så var vi färdiga . allt gick bra och känslan var himla bra den också . jag verkligen känner hur roligt det kommer bli med den här kursen och vad lättat det är med lite struktur i tillvaron , för förra kursen var allt annat än strukturerad . nu vet man vad som ska läsas till när och vad alla seminarier kommer att handla om , det känns nästan lyxigt tillochmed . ja , lyxigt . människorna känns bra också , tack .

efter det hade jag huvudvärk och kunde inte hålla mig borta från friskluften utanför . trots snön så tog jag mig en promenad , den visade sig pågå i 45 minuter i allafall och jag kände mig piggare när jag kom in igen . nu är klockan snart fem och jag ska gå ner och hjälpa pappa med maten . det är träning sen och jag tycker att det ska bli förträffligt roligt . pappa böjde min klubba lite extra efter träningen i måndags , jag är ganska ivrig på att känna resultatet .

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0