Vad är en Carolafläkt . . .

2009-01-12 @ 14:36:25
. . . i jämförelse med det som försiggår utanför dörren idag ? förmodligen typ ingenting för det är total storm mina vänner . jag la märke till att taket på grannens bod eller vad det nu är för nåt dom har byggt har lossnat lite på ena sidan ( själva takmattan alltså , inte taket ) , men om det har hänt nu eller om det varit så sen förut ska jag låta vara osagt . i vilket fall så blåser det galet mycket och jag är glad att jag inte behöver traska runt ute i det där nu .

grupparbetet känns ganska färdigt och det är skönt , för då kan man sluta känna sig så överpressad inför innedagarna som tar start på onsdag . nog för att det kommer bli ganska pressat ändå , men you get the point . nu ska jag snart börja göra iordning lite mat så det är färdigt när malin och sofia kommer hem från skolan , för då lär den ätas om vi ska hinna till samlingen i tid . match i kungsör ikväll om jag inte nämnt det tidigare , keep´em crossed gott folk !

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0