Turbulent mage

2009-01-21 @ 15:42:54
fortfarande ! jag vill inte låta tröttsam och gnällig , men shit vad jobbigt det är när magen är ovän med resten av kroppen . bläk för det , alla gånger . den tycks bli irriterad på mig när jag äter och det är sjukt drygt , för mat är ett måste annars blir jag galen . jag har gjort alla de där sysslorna som jag berättade om tidigare och efter det fick jag typ ett klubbslag med trötthet hårt inbängt i huvudet så gott folk , hör och häpna - jag har vilat , mitt på dagen ! det brukar inte vara min melodi men jag måste faktiskt erkänna att jag känner mig lite piggare nu faktiskt . klockan är 15.43 och malin kom hem från skolan nästan nyss . jag ska kila iväg och peta in linserna , sen ska träningsväskan packas för klockan 17 ska vi befinna oss i fagerstahallen . kram och klapp !

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0