Träningen som inte blev

2009-01-30 @ 17:09:07
men kvällen som vart istället . nog för att de här fredagsträningarna inte har hållit på så länge och hur konstigt det än må låta så känns det faktiskt lite knasigt att kunna vara hemma hela fredagskvällen :) malin pluggar för fullt och för det skippar vi kvällens frivillga träning - vi hade förmodligen varit ensamma där either way . istället tänker jag fortsätta läsa om pedagogisk dokumentation och laga mat tillsammans med mamma och pappa . ja , det låter precis lika mysigt som det är .

jag och pappa har varit på stan och storhandlat/helghandlat , välj vad ni vill - orden är för oss ett och samma , entydigt och likvärdigt . jag kom under tiden fram till att det bästa sättet för mig att få pappa att höra när man ställer en fråga från kassan till iplocket är att höja rösten betydligt , annars hör han inte . han vill förmodligen mena att han är för koncentrerad på att få alla varor att hitta gömställen i kassarna , att mataffärer överlag är surriga i sin person eller att jag pratar för tyst - och helt och hållet utesluta att han har börjat höra dåligt . jag låter käraste papsen tro vad han vill och håller fast vid min egna teori . haha . vill bara i skrivandets stund också passa på att poängtera att pappa är oslagbar även om han hör dåligt ;P <3





du är dubbelmoral personifierad och written all over , kanske borde självinsikt stå högst på årets önskelista
jag blir så trött



Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0