The power of fantasy in early learning

2009-01-31 @ 16:24:10
så heter boken som nu ligger på bibblan och skramlar tillsammans med de andra böckerna i återlämningskorgen . jag är hemma igen , det tog en timme . när det kommer till kritan så var det faktiskt ganska skönt att få sig en promenad after all , men jag hade inte sagt nej till en laddad podda som sällskap - det hade jag inte gjort .

malin sitter fortfarande med plugg och hosta , hon är tapper . själv sitter jag och kliar och försöker få bort en bränn-sårs-skorpa som setat på armbågen sen någon match för längesen när jag fick mig en ordentlig tackling som resulterade i golvkräl . jag tror att jag ska göra en insats - fixa salladen t.ex.

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0