Snöyra & bortdomnade tår

2009-01-03 @ 17:41:34
vi gick upp i ottan idag för vi hade minsann planerat att åka till romme . vädret har ju varit alldeles fantastiskt i flera flera dagar nu , men idag snöade det lite smått när vi vakna . det gjorde inte så mycket tänkte vi och begav oss iväg i vilket fall . det visade sig att snön snarare tilltog än avtog - som åtminstone jag trodde att den skulle göra och det hela blev för det mesta hiskeligt kallt och dant . det är lite tråkigt när man fryser så man liksom inte riktigt kan koncentrera sig som man vill , för jag älskar ju att åka skidor liksom ! nåja , var kul att få sig ett par åk i allafall :)

när vi kom hem tog jag mig en riktigt riktigt varm dusch , men jag känner mig fortfarande inte sådär helkroppsligt upptinad , så jag kommer inte måla ett kors i taket om det visar sig att kvällen tillbringas under filt ;D vi tänker faktiskt beställa lite mat ikväll , snart , och bara ha det bra . titta på körslaget ska vi göra också , men framförallt ska vi se juniorernas semifinal i hockey - VM . ha en trevlig kväll

( jag hoppas förörvigt kunna uppdatera er om nyår och 2008 snart också , börjar känna flåsandet i nacken nu )

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0