Slappast-i-sverige.se

2009-01-18 @ 15:13:34

det är verkligen så idag , jag gör i princip inget annat än kollar på sport på tv , men det är väl trevligt det också i och för sig . däremot så ska man ju inte inbilla sig att slöheten går över när man befinner sig i ett sånt tillstånd , utan det är nog snarare kanske tvärtom ? men äh , efter gårdagens urladdning mot forsby så tycker jag nog faktiskt att man kan få vara lite lat framför televisionsidrott , inte sant ? helt oapropå så måste jag få tycka att hanna hedlund ständigt stärker sina aktier som hyperhärlig person . jag sitter och väntar litegrann på information , möjligtvis blir det allt flyter på bio ikväll :)

morgondagen står och andas lite smått bakom knuten och det ska bli ohyggligt trivsamt . då är det måndag , då är det nittonde januari , då är det idrottsgala i globen med jossan och marie . roooooooooli :)


vad gör ni en söndag som denna ?


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0