Rutinerat

2009-01-08 @ 09:00:12
igår var det match , mot rutin , här hemma i fagerstahallen . inför tredje perioden låg vi under med 2-3 , men efter 20 bra sista minuter så hade vi vunnit med 7-3 . viktigt och värdigt , great !

min tisdag fullständigt slopades , nästan i allafall . skapligt onödigt att man satt uppe och kollade på hockey hela natten när sverige ändå fick storpisk och spelade helt groteskt dåligt . hela dan´ blev lidande och man hade varken koll på datum , dag eller tid .

jag har precis fått reda på att jag klarade den där performansanalysen som jag gjorde innan jul och var så orolig över . känns himla bra såhär en torsdagsmorgon . en torsdagsmorgon som annars mest innebär skolstart igen efter julhelgerna . känns väl inte så jätte peppat va ? nåja , är lite mjukstart i allafall , eller nej inte direkt , men det är åtminstone studiegruppsarbeten som gäller och inget himla seminarie eller så .

jag har inte glömt årskrönikan , jag ska verkligen försöka få ut den ikväll

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0