Qualitytime & Let´s dance

2009-01-10 @ 15:49:38
säsongspremiär av let´s dance igår , jag kan tänka att det förmodligen inte undgått nån överhuvudtaget och ja , jag måste faktiskt få tycka att det är himla underhållande med dansanta samhällsstjärnor after all . det så kallade startfältet var väl kanske inte lika stjärnspäckat som det varit de andra gångerna , men vad gör det ? jag tror det blir hyvens ändå jag . morgan var ju den skapligt överraskningen igår , det står ju helt klart . han såg bannemig inte ut som en nybörjare inte , inte sådär som hasse aro och blondinbella gjorde i allafall ( bb som förövrigt var pinsammast i hela programmet igår ) , och laila bagge var sannerligen en frisk fläkt hon . himla roligt :) det är väl dom två som ligger högst i kurs hos fröken t at the moment , tillsammans med maggan och en släpande starkhetskarl på två meter . jag står förövrigt fast vid att jag fortfarande lätt skulle tacka ja utan en tvekblink om någon frågade mig om jag kunde vara med , men snap out of it , det kommer förstås aldrig att hända . but a girl can dream , can´t she ? :P

vad gäller qualitytimen så tänkte jag spendera den med min gitarr nu , den är dyrbar den tiden . spenderade någon timme med den igår och jag blir lite nykär varje gång måste jag nog minsann erkänna :) 

majsan kom in hit nyss och frågade om vi skulle kila iväg nu , jag frågade nämligen tidigare om hon ville följa med till fontan och köpa lite godis och nu tänkte hon tydligen ta en paus i hennes internationella ekonomi pluggande så min gitarr får snällt vänta en stund till . ciao !

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0