Prinsar och bomber

2009-01-27 @ 21:58:58

jag känner ett fy hänga över mig . ett fy vilken dålig uppdatering . jag ska försöka bli bättre .

när mamma slutade så åkte vi till micka och magnus för att hälsa på stora-lill-prinsen och ny-lilla-lill-prinsen , hon hade bakat en himmelsk kladdkaka som vi till vår förtjusning fick smaka på också . hon kan baka hon minsann :) trots det kan jag inte hjälpa mitt chokladsug , ( varför finns det där konstant ? choklad och ananas , det är cravings det mina vänner ;P ) skulle inte sitta helt fel med en riktigt chokladig och nygräddad muffin eller varför inte en till bit med kladdkaka ? synd att vi varken har det ena eller andra . hur som helst så är det inte där mitt fokus ligger , prinsarna är söta så det förslår , det kan jag intyga .

jag fick ett samtal för en halvtimme sen ungefär och nu har jag en smärre bomb att släppa ( en nyhetsbomb förstås , jag är inte terrorist ) , men jag tror nog inte att jag ska droppa´n riktigt än :P haha . bygg inte upp en massa förväntningar , för så nedrans märkvärdigt är det nog inte egentligen , haha :P nåja . jag är trött som en gnu och tänker gå och lägga mig . i morgon har jag ett tre timmar långt seminarie . jag tänker vila upp mig inför det . godnatt


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0