Pinglor på Thai

2009-01-16 @ 14:52:22
tack gode gud för att det examinerande seminariet som vi hade i morse är avklarat och för att det kändes så pass bra som det faktiskt gjorde . nu återstår bara att invänta tentaresultat och kursbetyg . jag håller allt jag har och hoppas på åtminstone godkänt . orka med en massa kompletteringar liksom ? nej tack . hur som helst så sprang jag iväg till stan nästan direkt när jag var klar med seminariet , för där skulle jag minsann träffa jossan och marie , mina absoluta kalaspinglor , för lite lunch på thai . great lord vad gott det var , och mätt blev jag också vill jag lova :) gott och mättande indeed , men framförallt så var ju sällskapet det absolut toppigaste . jag är så ohyggligt glad att jag har de där brudarna i mitt liv och jag önskar mer tid med dom . mer mer mer :) och mer lär det bli ;)

nu är klockan snart tre och det innebär att det är två timmar kvar till träningen . ska bli extra kul med träning ikväll med tanke på att jag missade onsdagsträningen när jag var i falun . let´s dance ikväll också , hoppas fjollan åker ut . ciao !

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0