Paljettklänningen

2009-01-27 @ 11:25:58
gårdagen började bra som ni vet och den fortsatte precis som önskat i samma anda . trivsamt ! jag och mamma hade en bra tid i västerås och ja , vi spenderade en del pengar . fika gjorde vi också , och åt - på vivaldi :) sen åkte vi hem och jag böt om snabbt som attan för att åka till träningen tillsammans med malin . jag kände mig aningen loj i både kropp och tanke , men vi försökte tagga extra på tvåmålet ändå - och det med besked ;D

jag har varit uppe sen åtta i morse och jag har läst klart det som klart ska läsas till seminariet i morgon , jag hamnade i ett hyvens flow och läste 80 sidor i sträck , skönt - nu kan jag äta i lugn och ro :) haha . jag håller på och gör kyckling , det luktar gott . ska ställa mig och koka ris nu också . som ni hör har jag inte riktigt tid med det här at the moment . hörs senare helt enkelt , ciao .

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0