Längdskidåkning

2009-01-04 @ 16:50:48
hör , häpna och håll era kalla hakor i skick - jag och malin har minsann ( trots de 20 minusgraderna , som kanske egentligen landat på 15 eller 16 by now men som fortfarande är kalla ) åkt längdskidor för första gången den här vintern . jag tog en massa ljuvliga bilder med min mobil , men nu när jag försökte lägga över dom på datorn så ville det sig inte , men jag kan garantera att jag ska visa åtminstone en när det väl fungerar sen , för shit vad fint det var ute . som jag sa till malin , det kändes som vi var högst uppe i lappland , helt ute i ingenstans . så hutlöst härligt ! hade varit kul med ett par ordentliga skidor också så man hade sluppit staka sig ner för backarna ;D hahaha . men annars så , vi var sjukt bra , inte sant märta ? fullkomligt galna , haha . jag har i allafall fått en rejäl dos med garv idag , det är en sak som är säker ;)

mormor har bjudit dit oss på mat så nu mina vänner , nu styr vi kosan dit . godkväll

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0