Klockan är strax efter nio

2009-01-09 @ 09:07:24
det är fredag . gick upp tidigt för att jag tänkte gå till bibblan det första jag gjorde . tji fick jag , de öppnar inte förrän klockan två ! men strunt samma , då är jag där klockan två då helt enkelt . får sysselsätta mig med annat till dess liksom , svårare än så är det inte . nästa vecka är det innedagar i falun och jag ska förmodligen bo på hotell . just nu sitter jag bara och väntar på att jag ska få svar på om vi måste vara där alla tre dagarna eller om "det räcker" med två , för så fort jag vet det så ska jag ringa och boka . jag hoppas innerligen att det finns rum kvar nu , it better !

extra innebandyträning ikväll , urkul . sen börjar let´s dance , jag ska definitivt se . haha :) mitt humör är fortfarande på topp , jag ska gå på idrottsgalan ! 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0