Johan Huizinga

2009-01-23 @ 11:14:41
jag har precis läst de 60 sidor i hans den lekande människan som ska läsas till nästa veckas seminare och det känns skönt att ha det avklarat såhär redan innan dagen egentligen har börjat . jag sitter fortfarande i morgonrock och duntofflor t.ex. fick sms av malin , hon skrev att hon redan hade slutat men att hon skulle vänta på att matsalen öppnade så att de fick i sig lite mat innan hon skulle bege sig hemåt . hon kommer nog snart , då kan vi umgås och kanske agera lite gitarrhjältar ?

pappa slutar vid två , då åker vi nog direkt ner på stan skulle jag gissa . jag lär i allafall hinna ner dit innan träningen ikväll , för lördagen är här redan i morgon och då hinner jag baskemig inte dit nå . jag får inte glömma att jag ska köpa poppisar !

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0