Idrottsgalan 2009

2009-01-20 @ 11:17:48
så var den avklarad - och väldigt upplevd ! himla trivsam tillställning vill jag intyga , som var otroligt rolig att se på plats :) man kan väl sammanfatta och säga att t.ex. björn och peter gör att man skrattar så magen krampar och att det var fantastiskt att tillbringa en massa tid tillsammans med jossan och marie .

jag och jossan var ju som sagt till gymmet en sväng på morgonen och det var skönt . sen gick jag hem , duschade , fixade och åt lunch . blev klar i rättan tid och jossan svängde in här typ kvart i ett och vi styrde kosan mot västerås där vi lyckades tajma hyperbra med maries tåg och vi kunde fortsätta vår resa mot stockholm , med en kort paus på hummelsta . vi lyckades till vår förvåning villra oss ut till globen helt utan problem och kunde strosa omkring i globens köpcentrum några timmar innan vi köpte oss lite mat och begav oss vidare mot insläppet i globen . globen är ett stort hus minsann , eller ok , globen kanske mer är en byggnad än ett hus men ni förstår vad jag menar ? gigantisk either way . den har en nästan otäck ljudisolering också i might add , även om det kanske inte intresserar någon alls egentligen . hursomhelst , kvällen ( och hela dagen för den delen ) var fantastisk och jag kan inte säga nog många tack till tösarna för den väldigt fina födelsedagspresenten som jag fick <3 stefan holm och christoffer lindhe var väl dom som drog hem de största ovationerna förövrigt , det kändes så på plats och det märktes säkert på tv också .

när klockan var strax efter ett i natt så klev jag innanför dörren här och gick och la mig direkt . jag har sovit som en stock och känner mig sådär råttigt seg idag . snön yr här utanför och jag sitter och kollar på tv . senare ska jag väl ta mig ut i snöyret ändå och ta mig en promenad till bibblan för att lämna tillbaka lite böcker . det är tisdag idag , men det känns som söndag . tja

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0