Hon ventilerar

2009-01-21 @ 10:40:54
godmorgon gott folk , jag har haft lite dispyter med min mage såhär på morgonkvisten , den har gjort ont och haft sig men nu tror jag mig tycka att det känns lite bättre . jag har lastat in lite tvätt i maskin , disk i maskin och lagt fram en hög som jag har tänkt att jag ska stryka sen . är ungefär en halvtimme kvar på tvätten så jag ska invänta den och fylla den med en till omgång först bara . sen ska jag gå till sjukhuset med mammas mat innan lunch också , hon ringde och berättade att hon glömde sin matdosa i morse , och vad gör man inte för sin älskade mamma ? jag traskar dit med den förstås :) ikväll är innebandyträningen typ inställd , juniorerna har match och har därför lånat lite folk av oss så vi kommer inte bli så många ikväll , därför ska vi köra ett träningspass på gymmet istället för med klubban . skulle nästan behöva höra med mats och perra om vi ändå har hallen för isåfall skulle man ju kunna stanna kvar efteråt och skjuta lite ? :D wihoooooo , i hope so !

jag har kommit på att jag saknar karlstad litegrann , saknar att bo i en stad som är ganska mycket större än den här och som har hur mycket som helst att erbjuda . det finns liksom inte här , men även om jag ibland känner att jag skulle vilja bo i en större stad så vet jag vad det gör med min hälsa och då är det inte värt det . men suget finns där ibland , det ska jag inte sticka under stolen med . det är kanske nu som ett sånt där uttryck som "äta kakan , men ändå ha den kvar" passar in ? vad vet jag . barack obama blev i allafall president igår , nu återstår det bara att se vad han kan göra för världen .

Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

Jag tror Karlstad saknar dig med.;)... Kram

2009-01-21 @ 11:06:35
URL: http://idamaries.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0