Genom sommarsol och vinterkallt

2009-01-29 @ 10:33:27
godmorgon på er , idag la jag till en banan i mitt frukostätande för idag mina vänner , idag är det laddning som gäller - rakt igenom ! match mot rönnby står på schemat ikväll och även om jag nästan kan garantera att det blir en riktig grismatch så ska vi bara vinna , det finns liksom inga alternativ ! taggiiiiiiiii .

jag har setat och ringt och ringt och försökt få tag på jeanette så hon kan skriva upp mig på vikarielistan , men förgäves . hon är en ohyggligt svår dam att få tag på , men jag tänker inte ge upp , åhnej :P

kom över en text som vår ena tränare perra hade skrivit om matchen mot lindesberg i lördags och jag tyckte att det var väldigt kul att läsa . så därför tänker jag delge er och citera:

"Andra perioden: Vi börjar lika bra som vi spelade i första och efter 2.09 får Therese Hellblad bollen på mittlinjen avancerar några meter när hon får en motståndare som stöter ut mot henne kroppsfintar hon inåt och motståndaren stack (tror hon skulle köpa korv ) inåt och Tess utåt serverade en pass till syster Malin Hellblad som drog till direkt och bollen satt otagbart i nättaket 1-0 till oss."

det är roligt att få vara omnämnd i texter och ännu roligare är det att vara omnämnd tillsammans med märt . en till sån ikväll vore inte helt fel . nåja , nu ska jag prova ringa jeanette igen . kram till er

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0