Fredag till tisdag

2009-01-30 @ 13:06:12
igår var det tänkt att vi skulle ha spöat skiten ur rönnby , dessvärre blev det inte riktigt så . vi tog ledningen , men det hjälpte inte . vi gjorde en hyfsat bra match , men det hjäpte inte heller . domarna var väl inte direkt de bästa , men känns fel att klaga och på nåt sätt klandra de för att vi förlorade , för faktum kvarstår - sätter man inte sina chanser så är det svårt att vinna . jag vill helst glömma gårdagsmatchen för förluster är inte roliga och dessutom är jag verkligen inte nöjd med min egen insats så därför tänker jag knuffa ut den ur tanksystemet och istället fokusera på att det är fredag och helg , för det är åtminstone uppfriskande .

tog en liten kort promenad i morse , det vad sex minusgrader men skönt ändå . nu sitter jag och kikar lite på tv . malin kommer nog hem vilken sekund som helst också . blir att läsa lite pedagogisk dokumentation sen och så får vi se hur det blir med träningen ikväll . den var frivillig och det lät inte som att det var så många av oss som skulle dit så vi får väl se hur det artar sig , jag är sugen i allafall .

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0