Ett måndagstjut

2009-01-26 @ 11:22:29
fyllt av glädje och lättnad . var precis in på fronter och fick till min förvåning se att min senaste hemtenta var rättad nu , det knöt sig litegrann i magen . knuten knöt dock upp sig själv när jag fick se att det stod VG- i resultatrutan . gissa lyckliga känslan ? så himla skönt , nu kan jag helt och fullt fokusera på den nya kursen :) trodde aldrig jag skulle få så pass bra , jag är grymt nöjd :) nu hoppas jag att resten av dagen fortsätter i samma anda . jag och mamma åker till västerås , jag hoppas på mat på vivaldi och avrundar kvällen med innebandyträning :)

wihooooo , jag mår hyvens bra !

Kommentarer
Postat av: Sandy

Men du är ju bäst gumman, BÄST! : ) <3

2009-01-27 @ 12:32:28

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0