En möjlig vanlig torsdag?

2009-01-22 @ 11:20:22
hej på er , jag gick och la med nångång mellan 22 - 23 igår och jag somnade nog på en gång och sov som en stock fram till det att klockan ringde klockan nio i morse . kändes skönt att jag lyckades sova hela natten , med tanke på att min mage var så krånglig och vedervärdig igår . man vill ju inte gärna vakna av att man måste rusa till toan och spy liksom , inte riktigt my favorite thing to do precis . jag har tillochmed lyckats få i mig frukost som inte gjort magen orolig , så förhoppningsvis var det bara en endags - svacka ? i really do hope so !

igår gjorde jag en tröttsam upptäckt . jag märkte att tangenten C på min kära dator typ har fått spel och vägrar skriva sina konturer även om man trycker . det är skitdrygt ! nu måste man liksom helt plötsligt trycka extra hårt på den och då blir det liksom att allting typ stannar upp . och i vanlig ordning så glömmer jag ständigt bort det här och låter mina fingrar trycka precis som de brukar för att sen se ett ord där c:et saknas och komma på att "ja just ja" och så får man gå igenom hela texten och fylla i alla c:n . det kan vara en småsak , men det kan vara drygt för det . apropå saker man kommer på och upptäcker så la jag förövrigt märke till att möjlig lätt kan bli mjölig om två bokstäver hamnar fel .

nu ska jag logga in på hm och tjecka shoponline , hej ! 

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0