23.30

2009-01-05 @ 23:30:52
jag jobbar med årskrönikan , believe me i do ! den bör vara färdig för er att skåda i morgon , den bör vara det . det var härligt att spela innebandy igen , precis som jag förstod , skorna funkar perfa och salmingbraxerna likaså . like it like it like it alot ! just nu sitter jag och försöker spärra upp ögonen och intala mig själv att jag inte alls är nå trött . det går sådär om jag ska vara ärlig . jag hoppas att det vänder snart och att tröttheten liksom övergår i ett åtminstone hanterbart vaket tillstånd för jag bara måste se hockeyn . fast det är jag nog i och för sig inte så orolig över att jag av någon anledning skulle missa , för även om jag är trött tills klockan blir 01.30 så tror jag nog ganska starkt att nervositeten kommer slå till som ett dasslock på övre däck och då minsann , då tänker jag vara vaken . men till er kära vänner som går och lägger er , till er säger jag godnatt . till er andra säger jag , med uppmanande ton , heja sverige !

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0