090113 - 16.35

2009-01-13 @ 16:34:59
hej på er och god mörk eftermiddag . har jag överhuvudtaget ens nämnt att snön försvann som i ett nafs bara under en natt och att det nu bara är helt grönt överallt ? anyway , så är fallet . det börjar liksom kännas på allvar att all julighet är över nu , och som ett brev på posten tycks det tydligen vara den där städa-bort-julen-med-knut-och-hans-vänner dagen idag och städa ut julen är kanske precis vad det är dags för oss att göra ? även om det i ärlighetens namn smärtar en aning i hjärtat . det lät som om vi skulle försöka plocka bort pyntet och krafset ikväll , för annars lär vi vänta till i helgen . vi får se hur det blir helt enkelt .

jag har varit till bibblan och både lämnat och hämtat böcker . fatta härliga känslan när man tagit examen och slipper besöka bibblan typ konstant ! dit längtar jag .

jag tror att jag ska börja packa ihop lite förnödenheter till min vistelse i falun nu , så jag slipper göra det sen . tar väl förmodligen inte så himla lång tid med tanke på att jag bara ska sova där en natt . men ändå , jag är kass på att packa , that´s just how it is !

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0