You´re in and you´re out

2009-02-26 @ 21:25:46
garderobsysselsättningen är avklarad och det tog sina timmar minsann
men nu är den åtminstone ganska städad
och även lite reducerad (även om det säkerligen skulle kunna plockas bort ännu mer)
men ni vet hur man är:
jag använder nog faktiskt den här ibland, den är ju faktiskt ganska fin
nåja, nu orkar jag inte mer

vi har ätit våfflor och glass ikväll
det var riktigt gott ska jag be och få tala om
nu tänker jag nog gå ner och umgås med kära familjen en stund
innan det blir läggdags i mina nyabäddade sängkläder
visst är det ännu skönare att gå och lägga sig när det är nybäddat?
det känns liksom nästan som det fläktar lite

godnatt

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0