You can´t stop now, it´s already begun

2009-02-02 @ 15:03:20
hej allesammans och god såndär eftermiddag eller vad nu dygnet ska kallas när klockan är en sisådär 15 . jag har strukit/strykit - kommer förmodligen alltid förvirras av hur det ordet såväl sägs som skrivs , haft lite hjärngympa , plockat undan lite och plockat ur/plockat i både tvätt och disk i respektive maskin . läst klart har jag också som sagt
men det tror jag bestämt att jag tillkännagav redan tidigare idag

hursomhelst så är jag på strålande humör och spelar musik i dvd:n med surround - anläggningen på volym . jag sjunger , dansar och lever . musik är bra , gud vad musik är bra
ceasar´s till exempel - dom är bra , och jerk it out är outtröttlig


Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0