Vad är väl en bal på slottet?

2009-02-27 @ 19:04:45
men shit, vi har varit i borlänge idag - jag, mamma och malin
och med hem fick sig malin en balklänning
en klänning som på henne sitter som en smäck
och som är helt makalöst gudomlig
hon är vacker som en saga
och när hon sen får fixa till håret och piffa så kommer hon bara vara
fullkomligt häpnadsväckande och breathtaking. tro mig

snabba ryck när vi kom hem och direkt iväg på träning
min mage har kreverat för längesen och det ska bli lagomt fint med mat
ikväll börjar så ska det låta och det är bannemig tokbra

i morgon är det lördag och innebandyn tar slut (åtminstone matcherna)
vi ska vinna - vi ska klara tredjeplatsen!
efter det ser jag fram emot en väldigt välbehövlig girls night out med mina kära vänner
dom sätter glans på livet, det bara är så

Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

Åh är det studenten till sommar för lillasyster?... Om man ändå kunde dra tillbaka tiden ibland.. :)...Vilken underbar tid det var.. :P..

Ha en fortsatt bra helg gumsan. KRAM

2009-02-28 @ 13:59:59
URL: http://idamaries.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0