Hundred miles

2009-02-19 @ 09:39:50
jag har tänkt på en grej. ni vet reklamen om kungsängen
vad heter det egentligen?
är det kungs-ängen eller kung-sängen?
kung-sängen kanske, eftersom det handlar om sängar
det är förmodligen det mest logiska. jag tror jag spikar det
min säng är i allafall skön. kunglig

idag ska jag nog faktiskt ta det ganska lugnt
jag gjorde ju klart reflektionsprotokollet igår så det kan jag ju lägga bakom mig
ska väl börja knåpa på fältstudieplaneringen iof
men det är ingen brådis och kan därför göras i lugn och ro
himla skönt

jag har precis tagit fram lite kyckling så den tinas
för ikväll ska vi äta såndär overkligt god kycklingpasta som bara är helt överväldigad
det ryktas om att sveriges bästa björn fyller år idag. isåfall säger vi grattis

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0