Utan tillsatser

2009-02-13 @ 18:43:38
hej-hej-hemskt-mycket-hej, vilken trivsam fredag jag avnjuter
gör ni också det?
jag stack iväg till gymmet och det var riktigt riktigt skönt
både att få träna och att känna att halsen och snoret inte gjorde sig nå direkt påmint alls, we like
jag och pappa gjorde stan på vårt sedvanligt snabba vis
och efter det kastade vi ihop en tacopaj som nu ligger och myser mumma i magen :)

vilken sekund som helst ska jag och malin åka iväg till fagerstahallen och kolla på juniorerna som spelar match mot ÖSK ikväll. but hey, not to worry - vi är hemma igen tills klockan slår let´s dance.

i morgon är det lördag och då väntar viktig match mot SK
taggy - vi ska vinna!
det är inte det enda vi ska göra, vi ska hälsa på farfar och birgitta i deras nya hem också

ha en fortsatt trevlig kväll nu kära vänner, och ha för guds skull en fin alla hjärtans dag i morgon också.
love to you who deserves it

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0