Uppdaterat och klart

2009-02-09 @ 10:54:57
jamen sådär ja, nu är ordningen återställd
tiden har sprungit ifrån mig i helgen och jag har haft så roligt att jag inte ville att den skulle ta slut
men när vill man någonsin att helgen ska ta slut?
nåja, jag ursäktar min sena uppdatering

ny vecka idag igen och jag är lite skrajsen att jag håller på att drabbas av det där dryga viruset som nästan varenda kotte går omkring och bär på nu
jag känner mig knasig i halsen och tät i näsan, men kroppen mår bra så jag hoppas att den fortsätter må så
sitter här med en varm kopp te och har precis ätit en apelsin
jag ska snart göra iordning lite mat och sen ska jag se när anja förhoppningsvis tar sig ner i störtloppet

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0