Turned 21

2009-02-03 @ 13:33:43
vaknade av skönsjungande familjemedlemmar i morse och fick en massa fina presenter innan frukosten . hittills har jag mest njutit av att det faktiskt är min dag idag och mer njutning ska det bli - på eftermiddagens kalas :) alpina VM har dragit igång och det är snart dags för svenskorna . jag är nervös . efter det ska jag och malin baka lite

ikväll får ni förmodligen höra om min dag - om jag får tid vill säga ;)
KRAM & TACK FÖR ALLA ERA FINA MEDDELANDEN OCH GRATULATIONER

Kommentarer
Postat av: Ida-Marie

GRATTIS åter igen min vän. Hoppas du haft/har en superbra födelsedag med allt vad du önskar dig! :) KRAM

2009-02-03 @ 21:08:19
URL: http://idamaries.blogg.se/
Postat av: Ida-Marie

GRATTIS åter igen min vän. Hoppas du haft/har en superbra födelsedag med allt vad du önskar dig! :) KRAM

2009-02-03 @ 21:12:38
URL: http://idamaries.blogg.se/

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0