Tess smakar?

2009-02-15 @ 16:12:31
herregud. gissa vilken hyperhärlig söndag jag har haft?
började med ett härligt svenskt VM guld i skidskytte
och sen har vi varit på utflykt (läs taikon-hajk) och haft det hyperhärligt som sagt
vi packade stora vandringsväskan och gav oss ut i snövärlden
grillade korv, drack varm choklad, åt apelsinklyftor och bara mös
kameran var med och användes flitigt
jag ska försöka vara lika flitig med att visa några sen också, i sinom tid
det är sjukt skönt att klä sig i underställ - it´s a fact

hoppas ni hade en trevligt hjärtlig dag igår allesammans, det hade jag
åtminstone övervägande
matchen hade dock kunnat gå bättre, för det var inte roligt
men före och efter hade jag det bra i allafall och då får man helt enkelt vara glad och tacksam för det. det är jag
farfar och birgitta tycktes ha det alldeles ypperligt i sin nya stora lägenhet också, det var roligt att se :)
tack också för alla fina meddelanden jag fick igår

nu ska jag pallra mig ut i köket och hjälpa pappa lite, men jag hoppas kunna återkomma med mitt hissande och dissande av melodifestivalen senare ikväll 
till dess får ni hålla till godo helt enkelt
i övrigt så skrattar jag gott åt att jossan kommit med så roliga förslag till mitt eventuellt framtida videobloggande
hon är hyvens hon, käraste jossan ;D

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0