Spunkpatrullen.se

2009-02-17 @ 18:58:12
tro mig när jag säger att jag får spunk på min näsa
för my god det får jag
den är rinnigare än rinnigast och helt ovillig att samarbeta
blä för den, spunk för den

köttbullarna blev bra gott folk, åtminstone tyckte jag det
men jag tror att de andra tyckte det också (?)
pappa kom t.ex. nyss in hit och gav mig en tack-så-mycket-för-maten kram
sånt kan man ju inte annat än uppskatta, inte sant?

ikväll är det mästarnas mästare, det ska jag se
det liksom får mig att fastna av nån outgrundlig anledning
jag gillar´t

jag efterlyste ju det där samtalet från i morse ni vet? nu har det kommit
eller ok, det kom för nästan fem timmar sen, men ändå - det har kommit
på måndag ska jag jobba, gud vad kul

Kommentarer

Lämna ditt avtryck här:

Vem är du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (only for me to see)

Din blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0